معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران .

معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران

سفر به لوكس ترين اقامت گاه هاي ايران

سفر در ايران تجربه هاي خاص خودش را دارد، بخشي از اين خاص بودن به اقامت شما در طول سفر باز ميگردد شما مي توانيد در دل تاريخ در شهر اصفهان كه زماني مركز حكومت هاي قدرتمندي بوده در كاروانسرايي تاريخي كه امروز به يكي از لوكس ترين هتل هاي ايران تبديل شده اقامت كنيد، تجربه اقامت در هتل عباسي اصفهان شما را به دل تاريخ و درون افكار مردمان صدهاي گذشته اين سرزمين مي برد. شما در اتاق هاي اقامت خواهيد داشت كه روزگاري خيلي دور مردماني مثل ما در آن زندگي ميكردند. با عبور از اين هتل لوكس و تاريخي به هتلي مي رسيم كه در سرزمين امام رضا و در شهر مشهد واقع شده است، هتل درويشي مشهد يكي از لوكس ترين و جديد ترين هتل هاي ايران مي باشد كه در خيابان امام رضا مشهد و در نزديكي حرم واقع شده است. هتل درويشي با پنج ستاره و ارائه سرويس هاي متنوع در حال خدمت رساني به زائران امام هشتم مي باشند.


برچسب: هتل عباسي اصفهان – هتل درويشي مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۳۸:۴۱ توسط:گردشگري موضوع:

رزرو هتل و اقامت در تهران

تهران به عنوان پايتخت ايران و مركز سياسي و بزرگترين قطب اقتصادي كشور مقصدي است كه به طور عمومي هر ايران را حداقل يك بار به خود مي كشاند. اگر شما يك تاجر هستيد و قصد تجارت در تهران را داريد و يا ميخواهيد در يكي از نمايشگاه هاي شهر تهران شركت كنيد و جلسات كاري برگزار نماييد و در اين ميان منزلت شما به عنوان يك تاجر حفظ گردد پيشنهاد ما اقامت در يكي از هتل هاي شمال تهران مي باشد. در شمال تهران و در كنار نمايشگاه بين المللي تهران هتل استقلال به عنوان يكي از هتل هاي پنج ستاره و معروف شهر مي تواند ميزبان خوبي براي سفر شما باشد. كارمندان حرفه اي كادر مجرب انواع رستوران و سرويس هاي با كيفيت 24 ساعته همه مزاياي اقامت در اين هتل بزرگ مي باشند. اما اگر قصد اقامت در يك هتل مجلل و نوساز در شمال تهران را داريد كه به روز ترين تجهيزات دنيا مجهز است و علاوه بر كيفيت سرويس ها لوكس بودن آن نيز براي شما مهم است پيشنهاد ما اقامت در هتل اسپيناس پالاس است. حتما اقامت در هتل اسپيناس پالاس تجربه شما را از سفر و اقامت در هتل هاي ايران تغيير خواهد داد.


برچسب: هتل استقلال – هتل اسپيناس پالاس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۳۸:۰۶ توسط:گردشگري موضوع:

رزرو هتل هاي مشهد

زيارت بارگاه ملكوتي حضرت امام رضا (ع) در نزد تمامي ايرانيان از جايگاه ويژه اي برخوردار مي باشد. مردم از سراسر ايران براي زيارت امام رضا به مشهد مي آيند. يكي از دغدغه هاي مسافران شهر مشهد اقامت ايشان در طول سفر مي باشد. اصولا ميهمان دوست دارند در يكي از هتل هاي مشهد كه در نزديكي حرم واقع شده است براي رزرو هتل اقدام نمايند. هتل قصر طلايي مشهد كه در خيابان امام رضا واقع شده را مي توان به عنوان يكي از هتل هاي نزديك حرم نام برد كه البته اقامت در اين هتل با توجه به هزينه هاي بالاي رزرو اتاق براي همه افراد مقدور نيست. مسافران شهر مشهد مي توانند در خيابان امام رضا و يا سه خيابان ديگر منتهي به حرم امام با قيمت هاي بسيار پايين تر براي رزرو اتاق و اقامت اقدام نمايند. البته ما توصيه نميكنيم كه ميهمان براي يافتن هتل مناسب در شهر مشهد به جستجو بپردازند بلكه قبل از آغاز سفر از طريق سايت رزرواسيون آريا تمام هتل هاي شهر مشهد را ميتوانند به همراه اطلاعات جانبي مشاهده و برسي نموده و سپس هتل مناسب خود را انتخاب و از طريق همين سايت رزرو خود را به صورت آنلاين انجام داده و تاييده دريافت نمايند تا در مقصد زمان سفر را براي مسائل اينچنيني صرف نكنند.


برچسب: هتل هاي مشهد – هتل قصر طلايي مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۳۷:۲۷ توسط:گردشگري موضوع:

رزرو هتل در اقامت گاه هاي ايران

يكي از مراحل مهم هر مسافرتي يافتن اقاماتگاه مناسب با شرايط و فصل سفر مي باشد. اگر در ايران و به همراه خانواده مشغول سفر مي باشيد بايد توجه نماييد كه هتلي مناسب با امكاناتي نظير سرويس حمام و دستشويي در اتاق ها پيدا كنيد. همينطور هزينه هاي مربوط رزرو هتل بخش بزرگي از بودجه  سفر شما را به خود اختصاص مي دهد. براي اينكه بتوانيد با كمترين هزينه هتل مناسبي رزرو نماييد تجربه من به عنوان يك ايران گرد براي شما استفاده از سايت هاي رزرو آنلاين هتل از جمله ررزرواسيون آريا مي باشد كه همواره در حال ارائه بيشترين تخفيف ها براي اقامت ميهمان است. اگر قصد سفر به شهر تهران را داريد و مي خواهيد در يكي از هتل هاي تهران اقامت كنيد و بودجه شما محدود است بر روي زمان سفر خود تمركز نماييد تا در زمان هايي كه شهر در حال اجراي نمايشگاه هاي بين المللي يا داخلي مي باشد و يا در زمان هايي كه فصل پيك تهران هست اين سفر را انجام ندهيد. يكي از بهترين زمان ها براي سفر به تهران و رزرو هتل هاي تهران اسفند ماه و ايام عيد نوروز است زيرا در اين ايام هتل ها تا 50 درصد تخفيف به ميهمانان خود ارائه مي نمايند.


برچسب: رزرو هتل – هتل هاي تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۳۶:۴۴ توسط:گردشگري موضوع: