معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران .

معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران

معرفي جاذبه هاي گردشگري باغ پرندگان سپاد مشهد

دومين مركز تفريحي و گردشگري پر طرفدار در شهر مشهد باغ پرندگان مشهد است كه از زيباترين و شكيل ترين جاذبه هاي ديدني مشهد محسوب ميشود. باغ پرندگان سپاد مشهد گونه هاي نادر و كميابي از پرندگان ايراني، آسيايي و همچنين پرندگاني از كشورهاي آفريقايي را در خود جاي داده است و شرايط استانداردي را براي نگهداري و محافظت از پرندگان فراهم آورده اند، علاوه بر اين تيمي از دامپزشكان ماهر در باغ پرندگان مشهد به صورت دائم حضور دارند تا بر سلامت پرندگان نظارت كامل داشته باشند. امكانات رفاهي، نزديكي هتل قصر طلايي مشهد، شرايط مطلوب، آرامش و راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل قصر طلايي هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر مشهد به همراه دارد.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، باغ پرندگان سپاد مشهد، هتل قصر طلايي مشهد، هتل قصر طلايي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۵:۴۵ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري پارك طبيعي هفت حوض

جاذبه سوم كه در اين ليست قرار مي گيرد پارك طبيعي هفت حوض مشهد است كه از زيباترين جاذبه هاي گردشگري مشهد به شمار مي رود. پارك طبيعي هفت حوض شامل 7 حوضچه طبيعي است كه بر اثر فرسايش شيميايي توسط باران هاي اسيدي در بستر يكي از سرشاخه هاي رودخانه طرق در ارتفاعات رو به جنوب بينالود شگل گرفته است و آب در آنها جريان دارد، وسعت برخي از آنها به اندازه يك استخر كوچك است. آبي كه در داخل اين هفت  حوض جريان دارد بعد از عبور از آخرين حوض به حوضي بزرگتر ميريزد و در رودخانه مسيرش را ادامه مي دهد.پارك طبيعي هفت حوض در دل كوه هاي خلج در فاصله 7 كيلومتري از شهر مشهد واقع مي باشد كه بعد از طي اين مسافت بايد ماشين را پارك كرده و باقي مانده مسير كه ۲ كيلومتر است را پياده برويد. امكانات رفاهي، نزديكي هتل درويشي مشهد، شرايط مطلوب، آرامش و راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل درويشي هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر مشهد به همراه دارد.

 


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، پارك طبيعي هفت حوض، هتل درويشي مشهد، هتل درويشي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۵:۰۱ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري پارك علمي پروفسور بازيما

پارك  علمي پروفسور بازيما نيز در نوع خود منحصر به فرد مي باشد به طوريكه مي توان در شبيه ساز پرواز همچون يك خلبان پرواز روي شهر مقدس مشهد را تجربه نمود. با ژيروسكوپ فضايي تست هاي مقدماتي فضا نوردي و شبه بي وزني راتجربه نمود. بامريخ نورد بازيما به كاوشگري در سطح مريخ پرداخته و در آسمان نماي خورشيدي(پلانتاريوم) فضاي لايتناهي آسمان ها را به نظاره بنشينيم و در آكادمي زيست شناسي مانند يك پزشك به تشريح بدن انسان يا قورباغه پرداخته و مانند يك پرستار از تزريق گرفته تا احياء قلبي را به صورت عملي انجام دهيم و بالاخره دختر خانمها درفضاي خصوصي اتاق ربان صورتي از طريق بازي و سرگرمي پاسخ تمام سوالات مربوط به دوران بلوغ (جسماني و رفتاري)و يا سئوالات مربوط به جنس مونث را خواهند يافت. پارك علمي پروفسور بازيما تجربه اي متفاوت و منحصربه فرد است كه هرگز فراموش نخواهد شد. امكانات رفاهي، نزديكي هتل قصر مشهد، شرايط مطلوب، آرامش و راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل قصر هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر مشهد به همراه دارد.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، پارك علمي پروفسور بازيما، هتل قصر مشهد، هتل قصر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۳:۵۵ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري باغ گياه شناسي مشهد

مجموعه بينظير باغ گياه شناسي مشهد با بخش هاي مختلف و بي نظير خود از جمله: گلخانه ها و نهالستان ها، باغ صخره اي و باغ آبشار، رز گاردن و كلكسون هاي مختلف ميوه اي، گياهان بومي، زراعي، معطر، دارويي و... ميباشد. باغ گياه شناسي مشهد با هدف نگهداري از گياهان و عمل بعنوان بانك ژنوم زنده گياهي، اهلي سازي و سازگاري گونه ها جهت ورود ارقام جديد به فضاي سبز شهري و باغات و مزارع استان ها، و در آخر تفريح و تفرج،آموزش و فرهنگ سازي نقش گياهان در محيط زيست از سال 1392 شروع به كار كرده است و به عنوان يكي از جاهاي ديدني محبوب مشهد همه روزه گردشگران را به سمت خود مي كشد. امكانات رفاهي، نزديكي هتل بين المللي قصر مشهد شرايط مطلوب، آرامش و راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل مدينه الرضا مشهد هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر مشهد به همراه دارد.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، باغ گياه شناسي، هتل بين المللي قصر مشهد، هتل مدينه الرضا مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۱:۱۲ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري رستوران معلق مشهد

رستوران معلق مشهد، نخستين رستوران هوايي كشور در تاريخ سوم فروردين سال 96 و با حضور معاون توسعه سرمايه گذاري و برنامه ريزي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و جمعي از مسئولان استان خراسان رضوي در دهكده شانديز مشهد به بهره برداري رسيد. رستوران معلق مشهد با ظرفيت 32 نفر ميهمان و 10 خدمه با وزن كلي 9 تن وزن طراحي شده و تا ارتفاع 40 متر بالا مي رود .رستوران معلق مشهد در هر نوبت يك ساعته امكان پذيرايي و خدمات دهي به صورت 4 فصل درمدت 45 دقيقه را براي گردشگران دارد. امكانات رفاهي، نزديكي هتل هما مشهد، شرايط مطلوب، آرامش و راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل هما 1 مشهد هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر مشهد به همراه دارد.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، رستوران معلق، هتل هما مشهد، هتل هما 1 مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۰:۳۴ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري موزه نان مشهد

از جالب ترين جاهاي ديدني مشهد مي توان به موزه نان اشاره كرد. موزه نان، با تكيه بر معماري سنتي با هدف فعاليت فرهنگي برپا شده است. در طراحي موزه، اساس طراحي با معماري سنتي-ايراني،با استفاده از ساده ترين مصالح )آجر ايراني، كاهگل، چوب و گچ) و هنر استاد كاران در خلق رسمي بندي و گره چيني ها و... مورد نظر قرار گرفت. موزه نان مشهد ، نخستين موزه نان در خاورميانه است كه در موزه نان مشهد ، مراحل تهيه آرد شامل بذرافشاني، گندم چيني، خرمن كوبي، ابزار تهيه نان شامل دستاس، آسياب آبي، آسياب بادي، انواع نان شامل سنگك، نان تنوري ساج و نان تنوري سفال هم چنين رقص اپر كه يكي از آيين هاي خراسانيه و منطبق با باورهاي زراعي مردم منطقه است، به نمايش عموم درآمده  است .امكانات رفاهي، نزديكي هتل پارسيس مشهد، شرايط مطلوب، آرامش و راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل عماد مشهد هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر مشهد به همراه دارد.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، موزه نان، هتل پارسيس مشهد، هتل عماد مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۹:۳۴ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري زيارتگاه خواجه اباصلت مشهد

خواجه اباصلت زيارتگاهي است معروف و مورد توجه زائران امام رضا (ع) كه خارج از مشهد قرار دارد. زيارتگاه خواجه اباصلت مشهد مدفن يكي از نزديك‌ترين ياران امام هشتم به نام «عبدالسلام بن صالح بن سليمان ايوب بن مَيسَره» معروف به خواجه اباصلت هِرَوي است. او از محدثان و متكلمان بزرگ عصر خود بود كه با ورود امام رضا (ع) به خراسان، نزد وي آمد و در همه جا و همه حال ايشان را همراهي كرد. حتي به هنگام مسموميت امام نيز خواجه اباصلت در كنار آن حضرت بود و چگونگي شهادت علي بن موسي الرضا (ع) را براي ديگران باز گفت. او كه در حدود سال 160 ه. ق درمدينه متولد شد، در فاصلۀ سال‌هاي 232 تا236 ه ق در ناحيه توس چشم از جهان فرو بست و در محل كنوني به خاك سپرده شد. ساختمان كنوني از حيث معماري واجد خصوصيتي نيست كه بخواهيم برايتان شرح دهيم، بنابراين به همين مقدار بسنده مي‌كنيم كه زيارتگاه خواجه اباصلت در 12 كيلومتري جنوب شرق مشهد و در مسير جاده فريمان قرار دارد. امكانات رفاهي، نزديكي هتل فاخر مشهد، شرايط مطلوب، آرامش و راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل ميزبان مشهد هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر مشهد به همراه دارد.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، زيارتگاه خواجه اباصلت، هتل فاخر مشهد، هتل ميزبان مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۸:۵۴ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري حمام شاه مشهد

حمام «مهدي قلي خان» معروف به حمام شاه، همان گرمابه خوش اقبالي است كه هنوز تا اين زمان صحيح و سالم است. حمام شاه را «مهدي قلي بيك آخورباشي» از امراي شاه عباس اول صفوي در سال 1027 ه. ق ساخت و تا همين پايان مورد استفادۀ مردم بود. حمام شاه كه مثل خيلي از حمام‌هاي قديمي و بزرگ ايران داراي سربينه‌اي با هشت ستون سنگي و گنبدي شكل است. حمام شاه مشهد در انتهاي بازار بزرگ مشهد (در خيابان خسروي) و در كنار مسجد شاه يا همان مسجد هفتاد و دو تن قرار دارد. امكانات رفاهي، نزديكي هتل اطلس مشهد، شرايط مطلوب، آرامش و راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل جواد مشهد هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر مشهد به همراه دارد.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، حمام شاه، هتل اطلس مشهد، هتل جواد مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۷:۳۳ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري آرامگاه خواجه ربيع مشهد

 آرامگاه خواجه ربيع متعلق به دوره صفويه در انتهاي خيابان خواجه ربيع مشهد بين باغي بزرگ و با صفا واقع است. ربيع بن خثيم صحابه پيامبر بزرگ اسلام (ص) بوده است كه در آغاز خلافت حضرت علي (ع) والي قزوين بود. سال درگذشت او را ۶۱ تا ۶۳ قمري نوشته اند. آرامگاه خواجه ربيع مشهد به درخواست شيخ بهايي عارف و شاعر نامدار ايراني و به دستور شاه عباس صفوي ساخته شده است. امكانات رفاهي، نزديكي هتل توس مشهد، شرايط مطلوب، آرامش و راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل رضويه مشهد هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر مشهد به همراه دارد.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، آرامگاه خواجه ربيع، هتل توس مشهد، هتل رضويه مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۶:۴۴ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري گنبد خشتي مشهد

 گنبد خشتي واقع در ميدان طبرسي مشهد و در چهار سوي نوغان، مدفن اميرسلطان غياث الدين محمد بن امر طاهرالموسي است كه نسبت شريفش با ۱۷ واسطه به حضرت موسي بن جعفر (ع) مي رسد. گنبد اين آرامگاه خشتي است و به همين سبب آن را گنبد خشتي مي نامند. گنبد خشتي از نظر معماري مشتمل بر دو بخش مهم پيوسته است كه فضاي زير گنبد خشتي مشهد به صورت چهارشاه نشين و هشتي ورودي است. بنا بر شواهد ساخت اوليه گنبد خشتي مشهد به دوره تيموري برمي گردد و در دوره صفوي و قاجاريه تكميل و تزيين شده است. امكانات رفاهي، نزديكي هتل انصار مشهد، شرايط مطلوب، آرامش و راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل قصر الضيافه مشهد هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر مشهد به همراه دارد.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، گنبد خشتي، هتل انصار مشهد، هتل قصر الضيافه مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۴:۲۷ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري محله چهار طبقه مشهد

در حاشيه خيابان ارگ ساختمان چهار طبقه‌اي هم زمان با اين خيابان احداث شد و ابتدا براي هتل پارس مورد استفاده قرار مي‌گرفت و بعد‌ها اداره كل فرهنگ خراسان در ساختمان چهارطبقه استقرار يافت . اين ساختمان چهار طبقه به هنگام احداث خيابان دروازه طلايي (مدرس فعلي‌) در سال  ۱۳۵۰ شمسي‌ تخريب شد ؛ ولي‌ نام چهار طبقه هنوز بر زبان مردم جاري است. امكانات رفاهي، نزديكي هتل سلام مشهد، شرايط مطلوب، آرامش و راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل مدينه الرضا هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر مشهد به همراه دارد.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، محله چهار طبقه، هتل سلام مشهد، هتل مدينه الرضا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۳:۵۳ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري محله ارگ مشهد

خيابان ارگ در سال‌هاي ۱۳۰۷ تا ۱۳۰۹ شمسي‌ در امتداد ارگ قديم مشهد احداث و از همين رو به خيابان ارگ مشهور شده است. جوار ارگ قديم مشهد كه در گذشته محله نظامي شهر بوده، در حدود بانك ملي‌ فعلي، دروازه‌اي نيز به نام دروازه ارگ وجود داشته كه هم اكنون هيچ اثري جز نام آن باقي‌ نيست. امكانات رفاهي، نزديكي هتل ايران مشهد، شرايط مطلوب، آرامش و راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل آپارتمان پرهام مشهد هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر مشهد به همراه دارد.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، محله ارگ، هتل ايران مشهد، هتل آپارتمان پرهام مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۲:۴۷ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري محله پاچنار مشهد

محله پاچنار كه هنوز حمام آن به نام پاچنار باقي است شايد به مناسبت داشتن چنارهاي بلند و بزرگ به اين اسم خوانده شده باشد، زيرا مشهد چنارهاي عالي و زيبايي داشت كه كم نظير بود و عمر چند صد ساله داشت. البته درخت چناري در بالاي خيابان بوده كه در قديم گوش مجرمان را به آن ميخكوب مي‌كردند و چنار بالا خيابان در شهر مشهد ضرب‌المثل بود. امكانات رفاهي، نزديكي هتل الغدير مشهد، شرايط مطلوب، آرامش و راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل هاترا مشهد هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر مشهد به همراه دارد.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، محله پاچنار، هتل الغدير مشهد، هتل هاترا مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۱:۴۵ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري محله سرشور مشهد

روايت‌هاي زيادي درباره محله سرشور و وجه تسيمه آن با بازار محله سرشور مشهد وجود دارد، امابه گفته تقي بينش، محله سرشور قطعاً اسم ديگري داشته كه صنيع‌الدوله زحمت كشيدند و خواستند آن را به شكل ادبي درآورند. در هر حال به نظر مي‌آيد اين اسم برگرفته از جريان قمه زني عزاداران در ابتداي بازار محله سرشور مشهد بوده كه پس از مراسم به حمام‌هاي داخل اين بازار به نام‌هاي سر سوق ، بيگلري بگلي و ... كه براي شست ‌و شوي سر خود و غسل بوده ، مراجعت مي‌كردند. امكانات رفاهي، نزديكي هتل بهرام مشهد، شرايط مطلوب، آرامش و راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل نور مشهد هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر مشهد به همراه دارد.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، محله سرشور، هتل بهرام مشهد، هتل نور مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۰:۳۸ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري محله سراب مشهد

محله سراب كه نام آن برگرفته از سرِ آب قنات در سناباد است، پس از محله نوغان، قديمي‌‌ترين محله مشهد است.  آب قنات سناباد از حدود تقاطع خيابان‌هاي فعلي‌ امام خميني و سعدي شروع مي‌شده و از آن ‌جا به بعد مورد استفاده مردم قرار مي‌گرفت و از طريق بازارچه سراب و سپس محله چهار باغ به طرف حرم مطهر مي‌رفت، از اين ‌رو آن قسمت از شهر كه در ابتداي مسير آب قنات سناباد بود به «سراب» يا «سر آب» معروف شد. امكانات رفاهي، نزديكي هتل تارا مشهد، شرايط مطلوب، آرامش و راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل نگين پاسارگاد مشهد هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر مشهد به همراه دارد.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، محله سراب، هتل تارا مشهد، هتل نگين پاسارگاد مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۵۹:۵۲ توسط:گردشگري موضوع: