معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران .

معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران

چطور يك سفر را آغاز كنيم

اگر در حال تدارك يك سفر هيجان انگيز هستيد و ميخواهيد به تماشاي زيبايي هاي ايران عزيز بريد، به يك برنامه دقيق نياز داريد تا از سفرتون لذت ببريد. مي توانيد برنامه سفر را از همين جا شروع كنيد :

1-    تصميم بگيريم كه كي و كجا مي خواهيم برويم

مشخص كنيد كه چه مقدار پول مي خواهيد خرج كنيد

براي انجام يك سفر لازم نيست كه پول زيادي داشته باشيد، فقط همين كه بدانيد چه مقدار پول داريد كافي هست، تا بر اساس آن براي استفاده حداكثري از سفر برنامه ريزي كنيد. اگر پول كافي نداشته باشيد ممكن است شما تصميم بگيريد كه تا پس انداز پول كافي سفر تون را عقب بندازيد. كجا ميخواهيد بريد؟ با چه وسيله اي ميخواهيد به اونجا بريد؟ كجا شما ميخواهيد شب را بخوابيد آيا مي خواهيد هتل رزرو كنيد ؟ و چه مقدار ميخواهيد هزينه كنيد؟

به ياد داشته باشيد علاوه بر هزينه هاي سفر و رزرو هتل هزينه هاي ديگري مثل اجاره خانه يا قبض هاي آب، برق، گاز و .... را هم داريد. قبل از اينكه بخواهيد پولي را براي سفر هزينه كنيد  مطمئن شويد كه پول به اندازه كافي براي پوشش دادن اين هزينه ها داريد. الان زمان آن هست كه از هوش تان استفاده كنيد و مخارج را كم كنيد، سعي كنيد در بيرون از خانه غذا نخوريد و هر كار ديگري كه كمك ميكنه تا بتوانيد پول بيشتري پس انداز كنيد. اگر شما پول براي سفر به وسيله هواپيما را نداريد جستجو كنيد كه آيا مسير شما امكان سفر با قطار يا اتوبوس را دارد.

 

مشخص كنيد چه كه مدت در سفر خواهيد بود

دوست داريد چند روز در سفر باشيد؟ بايد فاصله خانه تا مقصد را مشخص كنيد و يك نگاهي هم به تقويم بندازيد و ببينيد كه اولين تعطيلات طولاني مدت كي هست و يا ببيند كه رئيس شما آيا با مرخصي طولاني مدت شما موافقت خواهد كرد.

 

انتخاب زمان شروع سفر

ممكن است بخواهيد براي يك رويداد گردشگري به سفر بريد كه در زمان مشخصي انجام ميشود و يا به يك هتل تابستاني و نزديك ساحل براي حمام آفتاب بريد و يا رزرو هتل را در زماني انجام دهيد كه هتل ها تخفيف هاي زيادي را ارائه مي دهند يا به جشنواره گل ها در شهري خواص سفركنيد، پس زمان شروع سفر براي شما اهميت پيدا ميكند.

 

تصميم بگيريد كه چه نوع سفري را مي خواهيد انجام دهيد

آيا دوست داريد از شلوغي ها فرار كنيد و براي چند روز آرامش به سفري در كنار ساحل برويد يا به يك سفر هيجان انگيز با خودرو هاي آفرود در دل بيابان، يا از صخره هاي سنگي بالابرويد و يا به يك مسافرت در طبيعت به پارك هاي وحش بريد و يا با خانواده سفر كنيد و يا قصد شما از سفر براي انجام كارهاي اداري و شركت در جلسات كاري هست، براي مثال اگر براي برگزاري جلسات كاري و عقد قرار داد به سفر ميرويد حتما بايد در هتلي لوكس و پنج ستاره اقامت كنيد و در شهر تهران پيشنهاد ما هتل استقلال تهران است كه هم در بالاي شهر قرار گرفته و هم فضاي مناسبي براي برگزاري جلسات در آن وجود دارد و هم اينكه رستوران هاي متنوع با غذا هاي لذيذ را در آن مي توانيد ميل كنيد و علاوه بر اينها پرستيژ شما نيز در برابر ميهمانان شما حفظ خواهد شد و اقامت در چنين هتلي باعث جلب اعتماد آنها به عنوان شريك تجاري شما خواهد گرديد.

 

2-    آماده شدن براي سفر

تنظيم بودجه

حال با توجه به موارد بالا بايد تصميم بگيرد كه چه مقدار پول را براي اقامت در هتل مي خواهيد هزينه كنيد آيا مي خواهيد با هواپيما، قطار يا اتوبوس سفر كنيد، براي غذا چه فكري كرده ايد بايد اين هزينه ها را محاسبه كنيد.

درست كردن چك ليست سفر

يك ليست از وسايلي كه بايد به همراه خود ببريد و همچنين يك ليست از كار هايي كه بايد انجام بدهيد و مكان هايي كه مي خواهيد براي تماشا برويد تهيه كنيد و به همراه خود داشته باشيد تا در انتهاي سفر به خاطر فراموشي، خودتان را سرزنش نكنيد و از پولي كه خرج ميكنيد حداكثر استفاده را برده باشيد.

رزرو محل اقامت

زمان زيادي از مدت سفر را بايد در يك هتل بمانيد شما نياز داريد به آب گرم براي دوش و رفع خستگي، به يك صبحانه خوب تا در طول روز با نشاط به سفر خود بپردازيد، به يك رختخواب گرم و نرم و به يك اتاق تميز و آرام همه اين ها را بايد در هتل خوب در شهر محل سفر خود جستجو كنيد براي اين كار و براي رزرو هتل مناسب بايد در سايت هاي رزرو آنلاين هتل جستجو كنيد و امكانات هتل ها را چك كنيد ساعت ورود، ساعت خروج و خدماتي كه هنگام ورود ارائه ميكند آيا ترانسفر استقبال دارد آيا صبحانه به صورت رايگان ارائه ميشود آيا براي ميني بار از شما پول دريافت ميكنند و اينكه سرويس هايي كه ارائه ميدهند 24 ساعته است و از همه مهتر اينكه غذا هاي رستوران هتل چطور است. سايت هاي رزرو هتل زيادي هستند كه اين اطلاعات را ارئه ميدهند ولي ما سايت رزرواسيون آريا را به شما پيشنهاد ميكنيم، رزرواسيون آريا يكي از وب سايت هاي بروز است كه اطلاعات هتل ها را از مسافراني كه با اين وب سايت كار ميكنند جمع آوري كرده است.  

انجام پيش بيني هاي لازم در طول سفر

لازمه سفر به هر شهري دانستن يك سري اطلاعات در مورد آن شهر است. مثلا ترافيك به چه صورت هست، آلودگي هوا چطور، ساعت كار مترو كي هست و براي كدام مسير ها مترو وجود دارد. آيا اتوبوس تندرو در انجا سرويس ارائه ميدهد، ديدني هاي شهر در كجا ها هستند و ... براي مثال اگر شما قصد سفر به تهران را داريد و هتل استقلال تهران را بري ا اقامت رزرو كرده ايد و از هواپيما استفاده ميكنيد، لازم هست كه مسافت فرودگاه تا هتل را بدانيد و اينكه آيا در نزديكي هتل استقلال ايستگاه مترو يا اتوبوس وجود دارد يا اگر با خودرو مي آييد هتل استقلال پاركينگ براي شما نگه داشته است.  و يا آب و هواي آن شهر چك كنيد تا لباس مناسب با خودتان به همراه داشته باشيد و اگر هوا خيلي آفتابي است كرم مناسب را با خودتون ببريد.

انجام يك سفر مي تواند شيرين باشد فقط كافيست موارد ساده اي را رعايت كنيد.


برچسب: رزرو هتل، هتل كيش، هتل مشهد، هتل استقلال، هتل، گردشگري، سفر، ديدني،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۰۲:۱۷ توسط:گردشگري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :