معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران .

معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران

راهنماي سفر به شيراز

سفر در ايران پر جاذبه براي هر گردشگري هيجان انگيز و گيج كننده است، هيجان انگيز است چون ايران بزرگ فراوان است از تمدن هاي متنوع و باشكوه و سر در گم كننده است به خاطر اينكه گردشگر واقعا نميداند كه از كجاي ايران سرزمين بزرگ براي سفر شروع كند. امام پيش نهاد من سفر به مهد تمدن ايراني يعني استان فارس و شهر شيراز است.

سفر به شهر شيراز با توجه به وجود امكانات مناسب براي گردشگران به راحتي انجام ميشود. فرودگاه بين المللي شهر شيراز يكي از بزرگترين فرودگاه هاي كشور مي باشد كه هم پرواز ها داخلي و هم پرواز ها خارجي در آن انجام ميشود. ايستگاه راهن شيراز نيز يك از ايستگاه هاي راهن مدرن كشور است كه در سال 1390 افتتاح شده است. در شهر شيراز امكانات مختلفي از جمله اتوبوس هاي درون شهري و تاكسي سرويس هاي متنوع براي جابجايي مسافران در سطح شهر وجود دارد.

هتل هاي شيراز از تنوع بسيار زيادي برخوردار است. شيراز داراي هتل هاي 1 تا 5 ستاره مي باشد كه برخي از هتل هاي شيراز به تازگي افتتاح شده اند و داراي خدمات لوكس در سطح بين المللي ميباشند. براي مثال هتل بزرگ شيراز از جمله هتل هاي 5 ستاره شيراز است كه در كنار دروازه قران شيراز احداث گرديده و همكنون در حال فعاليت مي باشد. شما مي توانيد با هر بوجه اي در هتل هاي شيراز اتاق يا سوئيت رزرو كنيد. رزرو هتل در شهر شيراز به راحتي و از طريق سايت هاي رزرو آنلاين مثل سايت رزرواسيون آريا انجام ميگردد.

بعد از آگاهي از اين مسائل حال با خيال راحت مي توانيد به گشت و گذار در شهر شيراز بپردازيد. از جمله مكان هاي ديني شهر شيراز دروازه قران، حافظيه آرامگاه حافظ و آرامگاه سعدي دو شاعر نامي ايران و همچنين تخت جمشيد و آرامگاه كوروش كبير در پاسارگاد مي باشد.


برچسب: شيراز، هتل، هتل شيراز، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۱۶:۲۴ توسط:گردشگري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :