معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران .

معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر شيراز

هر سال عيد به يكي از شهرهاي مي رفتيم و اين بار تصميم بر اين داشتيم كه به شيراز برويم. وسايل مان را جمع كرديم و به راه افتاديم. وقتي به شيراز رسيديم ديگر هوا تاريك بود به همين خاطر تصميم گرفتيم اول اتاق بگيريم و بعد در شهر گشتي بزينم از قبل قرار بود يا در هتل ساسان شيراز و يا در هتل پارسيان شيراز كه تعريف شان را زياد شنيده بودم اتاق بگيريم وقتي مستقر شديم به ديدن حافظيه و آرامگاه سعدي رفتيم و آخر شب را در باغ ارم گذرانديم در روزهاي ديگر نيز به تماشاي مجموعه زنديه آرامگاه خواجوي كرماني تخت جمشيد شاهچراغ باغ جهان نما مسجد و حمام وكيل عمارت شاپوري و عمارت كلاه فرنگي رفتيم.


برچسب: هتل ساسان شيراز، هتل پارسيان شيراز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۷:۵۲ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر شيراز

هر بار كه به شيراز مي رفتم اول به حافظيه و آرامگاه سعدي سري مي زدم و بعد براي گرفتن اتاق يا به هتل آپارتمان شمس و يا به هتل صدرا شيراز مي رفتم شيراز مكان هاي ديدني بسياري دارد مانند عمارت شاپوري شاهچراغ باغ جهان نما مسجد و حمام و باغ وكيل باغ ارم تخت جمشيد و ... كه اگر بخواهي همه آنها را ببيني بايد حدود يك هفته در اين شهر بماني هر چند من هرگز نتوانستم اين مدت در اين شهر بمانم و هر بار كه به شيراز مي روم يك سري را مي بينم.


برچسب: هتل آپارتمان شمس، هتل صدرا شيراز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۷:۴۲ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر شيراز

واقعا با شكوه بود اين بناي ساخته شده دست بشر، تخت جمشيد. هنوز من در حيرت آخر چگونه چنين بنايي مي توان ساخت در مدتي كه من در شيراز بودم بيشترين زمانم را در تخت جمشيد گذراندم و ما بقي را در شاهچراغ به همين خاطر نتوانستم به خوبي در اين شهر بگردم اين بار كه شيراز رفتم حتما به آرامگاه سعدي و حافظيه و مسجد وكيل و باغ ارم مي روم هر بار كه تصميم به رفتن به اين شهر كرديد قبل رفتن به شيراز از آنجا كه هتل هاي شيراز خيلي سريع پر مي شوند براي رزرو هتل شيراز اقدام كنيد.


برچسب: هتل هاي شيراز، رزرو هتل شيراز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۷:۳۰ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر شيراز و شهر زاهدان

به دليل تعميرات شركت را دو هفته تعطيل كردند به همين خاطر با همسرم تصميم گرفتيم به مسافرت برويم او اسرار داشت تا به زادگاهش زاهدان برويم ولي من دوست داشتم شيراز سفر كنيم هر چند در آخر تصميم گرفتيم به هر دو شهر برويم اول به اهواز رفتيم و در يكي از باشكوه ترين هتل هاي اين شهر يعني هتل استقلال زاهدان اتاق گرفتيم در چند روزي كه در زاهدان بوديم به تماشاي باغ گراناز غار هفتاد ملا خانه ابويي ساختمان قديمي گمرك كاروان سراي نصرت آباد رفتيم و بعد به سمت شيراز رفتيم در شيراز در هتل شيراز كه هتل بسيار بزرگ و جالبي بود ساكن شديم در شيراز به تخت جمشيد آرامگاه سعدي حافظ و خواجوي كرماني مسجد و حمام و باغ وكيل و .... رفتيم.


برچسب: هتل استقلال زاهدان، هتل شيراز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۷:۱۹ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر چابهار

چند ماهي بود كه خانواده ام قول داده بودم كه آنها را براي ديدن جنگل حرا و تالاب ليپار و رودخانه  باهوكلات به منطقه آزاد چابهار ببرم تا آنكه فرست اش پيش آمد .البته خودم چند باري به چابهار رفته بودم و هر بار كه به آنجا مي رفتم در هتل لاله چابهار اتاق مي گرفتم اين با نيز مي خواستم در همين هتل اتاق بگيرم و از آنجا كه مي دانستم مردم زيادي به دليل زيبايي و سرويس دهي مناسب به اين هتل مي آيند قبل از حركت براي رزرو هتل لاله چابهار اقدام كردم .در مدتي كه در چابهار بوديم علاوه بر نقاطي كه قرار بود برويم به تماشاي ساحل صخره اي گل فشان چابهار و قلعه پرتغالي ها و ... نيز رفتيم.


برچسب: هتل لاله چابهار، رزرو هتل لاله چابهار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۷:۰۹ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اهواز

از آنجايي كه ميهمانان زيادي را براي كنفرانس دعوت كرده بوديم به دمبال جايي مي گشتيم كه هم سالن كنفرانس مناسب داشته باشد و هم افرادي كه از شهر هاي ديگر مي آيند جاي مناسبي براي ماندن به همين دليل براي رزرو هتل پارس اهواز به آن هتل رفته و آنجا را براي مدت مشخصي رزرو كرديم تصميم مان بر اين بود كه ميهمانان را براي ديدن از مكان هاي ديدني اهواز همچو تالاب بامدژ آبشار مصنوعي و بناي تاريخي معين التجار ببريم. خدا را شكر همه از هتل پارس اهواز راضي بودند به همين خاطر ما از آن تاريخ به بعد تمامي برنامه هاي خود را در آن هتل اجرا مي كنيم.


برچسب: هتل پارس اهواز، رزرو هتل پارس اهواز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۶:۵۸ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر آبادان

از بعد از جنگ ديگر به آبادان نرفته بودم شهر به كلي عوض شده بود ولي هنوز نخل هاي سر بريده بودند به دمبال جايي مي گشتم كه هم به جاده ساحلي و هم موزه آثار جنگي نزديك باشد به همين خاطر به هتل كاروانسراي آبادان كه هتل زيبايي بود رفتم داخل هتل كاروانسرا نيز مانند بيرونش با شكوه بود.در چند روزي كه در آبادان بودم به تماشاي سينما نفت و ركس كليساي سورت و بازار كويتي ها رفتم از اين كه مي ديدم اين شهر اين همه بعد از جنگ پيشرفت كرده است خوشحال بودم.


برچسب: هتل كاروانسراي آبادان، هتل كاروانسرا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۶:۴۷ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر آبادان

دمبال جايي بوديم  كه هم به تمام جاهاي ديدني آبادان نزديك باشد و هم امكانات و پذيرايي خوب به همين خاطر به هتل آزادي آبادان يا همان هتل پارسيان آبادان رفتيم اين هتل از نظر جغرافيايي بسيار عالي بود به تمام نقاط شهر نزديك بود ما توانستيم در دو روز به تماشاي سينما شيرين، مسجد رنگوني‌ها، سينما نفت، موزه آبادان، تنديس سينما ركس، كليساي سورت گاراپت  برويم هتل به رودخانه و درياچه مصنوعي نزديك بود.


برچسب: هتل آزادي آبادان، هتل پارسيان آبادان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۶:۳۷ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر آبادان و شهر اهواز

واقعا غروب هاي اهواز با صفا بود طوري كا محو تماشاي اين صحنه شده بوديم كه يادمان رفته بود بايد براي رزرو هتل هديه اهواز به آن هتل برويم. وقتي به هتل رسيديم ساعت نه بود بنابر اين اتاقي گرفتيم و وسايل مان را در آن قرار داديم و براي ديدن آبشار مصنوعي به راه افتاديم در روزهاي بعد به ديدن تالاب بامدژ و باني تاريخي معين التجار خانه دادرس و سراي عجم رفتيم پس از اهواز به سمت آبادان شهر سينماهاي قديمي كه قدمت سينماهايشان برابري  مي كند با قدمت پالايشگاه هاي آبادان به راه افتاديم در آبادان در هتل پارسيان آزادي آبادان كه هتل زيبايي بود اتاق گرفتيم و و بعد براي تماشاي موزه آبادان كليساي سورت و بازار كويتي ها رفتيم.


برچسب: رزرو هتل هديه اهواز، هتل پارسيان آزادي آبادان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۶:۲۵ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اهواز

هر بار كه قرار بود با تور بچه هاي دانشگاه را به اهواز ببريم برايشان در هتل اكسين يا هتل نادري اتاق مي گرفتم چون پذيرايي مناسبي داشتند اين بار نيز بچه ها را به همين هتل ها بردم برنامه تور از اين رو بود كه آنها را براي تماشاي سراي عجم و خانه دادرس و بناي تاريخي معين التجار ببريم و شب نيز براي ديدن آبشار مصنوعي اهواز كه در شب بسيار زيبا بود برويم تا به حال به تالار بامدژ نرفته بوديم ولي اين بار تصميم بر اين داشتيم كه به آنجا نيز برويم.


برچسب: هتل اكسين، هتل نادري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۵:۳۵ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اهواز

به محض اقامت در هتل پرشيا اهواز با برادرم تماس گرفتم تا به او خبر دهم. هتل پرشيا به ساحل كارون نزديك بود به همين خاطر من آنجا را انتخاب كردم از طرفي هتل شيك و زيبايي بود. روز اول به تماشاي بناي تاريخي معين التجار و خانه دادرس رفتم و در روزهاي ديگر نيز به بازديد از تالاب بامدژ و آبشار مصنوعي و سراي عجم .از آيين قهوه خوري اعراب اهواز زياد شنيده بودم ولي نتوانستم در آن مراسم شركت كنم.چيزي كه نظر مرا جلب خود كرد صنايع دستي اين شهر بود كه بسيار زيبا بودند.


برچسب: هتل پرشيا اهواز، هتل پرشيا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۵:۲۲ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اهواز

براي ديدن يكي از دوستان دوران خدمت به اهواز رفتم از آنجا كه من آدم خجالتي بودم تصميم گرفتم در يكي از هتل هاي اهواز اتاق بگيرم تا به خانه شان نروم در نزديكي رود كارون در هتل ايران اهواز اتاقي گرفتم و بعد به همراه دوستم به گشتن در شهر پرداختيم به ديدن تالاب بامدژ و بناي تاريخي معين التجار و خانه دادرس رفتيم در چند روزي كه من آنجا بودم هيچ شبي مانند شبي كه آبشار مصنوعي اهواز كه بزرگترين آبشار مصنوعي خاورميانه است نبود البته در آيين فهوه خوري اين شهر نيز شركت كردم كه جالب بود.


برچسب: هتل هاي اهواز، هتل ايران اهواز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۵:۱۰ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر بوشهر و شهر آبادان

خيلي وقت بود كه به مسافرت نرفته بوديم براي همين تصميم گرفتيم براي چند روزي از تهران دور باشيم چون زمستان بود نمي شد به شمال رفت به همين خاطر به جنوب رفتيم اول به بوشهر و بعد به آبادان در بوشهر براي بازديد از موزه رئيسعلي دلواري رفتيم و در هتل دلوار اتاقي گرفتيم به بازديد از بناهاي ديدني بوشهر همچو قلعه نصوري كشتي رافائل گنبد نمكي جاشك و بندر باستاني سي نيز ديدن كرديم و بعد از چند روز به آبادان رفتيم و در هتل آبادان ساكن شديم در آبادان به تماشاي سينما شيرين آبادان سينما ركس سينما نفت و مسجد رنگوني ها رفتيم.


برچسب: هتل دلوار، هتل آبادان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۴:۵۹ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اصفهان

توست شركت به يك تور پنج روزه براي ديدن شهر اصفهان و كاشان رفتيم. اول ما را به شهر كاشان بردند در كاشان براي ديدن مراسم گلابگيري به قمصر رفتيم و بعد به آرامگاه سهراب و ديدن شهر زير زميني نوش آباد و حمام فين رفتيم دو روزي كه در كاشان بوديم در هتل سراي عامري ها برايمان اتاق گرفته بودند بعد از دو روز به سمت اصفهان به راه افتاديم راهنماي تور از راننده خواست تا ما را از كنار زاينده رود ببرد تا ما هم سي و سه پل و هم پل خواجو را ببينيم و هم براي سه روز در هتل شاه عباسي كه نزديك زاينده رود بود. روزهاي بعد ما را براي تماشاي عالي قاپو ميدان امام مسجد جامع منارجنبان چهلستون و آتشگاه بردند.


برچسب: هتل شاه عباسي، هتل سراي عامري ها،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۴:۴۷ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اصفهان

چند روزي بود كه از سمت مازندران به سمت جنوب كشور حركت كرده بودم در هر شهري كه در مسيرم بود توقفي مي كردم وقتي به اصفهان رسيدم به هتل عباسي اصفهان رفتم و اتاقي گرفتم چون نمي شد اصفهان را يكي دو روزه گشت اين شهر پر از بناهاي تاريخي همچو چهل ستون منارجنبان و آتشگاه و ميدان امام و بازار سنتي و عالي قاپو و... است از نظر من بايد يكي دو هفته آنجا ماند و اگر از نم مي شنويد در هتل عباسي اتاق بگيريد زيرا هتلي مجلل با شكوه و زيباست.


برچسب: هتل عباسي اصفهان، هتل عباسي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۴:۳۶ توسط:گردشگري موضوع: