معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران .

معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اصفهان و شهر كاشان

عاشق اشعار سهراب بودم و هميشه دوست داشتم به آرامگاهش بروم ولي خانواده ام به دليل سن كم من اين اجازه را به من نمي دادند و بنا به دلايلي خود نيز قادر به آمدن با من نبودند تا آن كه عمويم توانست آنها را راضي كند و من را با خود به كاشان ببرد وقتي به كاشان رسيدم اول به آرامگاه سهراب رفتيم و بعد به سراي راهب كاشان كه عمويم زياد تعريفش را مي كرد رفتيم و اتاقي گرفتيم صبح روز بعد به شهر زير زميني نوش آباد و حمام فين و خانه بروجردي ها رفتيم دو روز در كاشان مانديم و سپس به سمت اصفهان راه افتاديم در آنجا سه شب مانديم تمام طول روز را در شهر مي گشتيم و براي خوردن غذا و خواب به هتل پيروزي مي رفتيم .من هنوز در تعجبم اين همه بناي زيبا مثل خواجو و منارجنبان عالي قاپو و چهلستون در يك شهر واقعا هنر نزد ايرانيان است وبس.


برچسب: هتل پيروزي، سراي راهب كاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۴:۲۱ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اصفهان

نمي دانم برايتان از بناهايش بگويم يا از هتل هايش چه شهر با شكوهي واقعا لقب نصف جهان حق اش مي باشد. من دو بار به اين شهر سفر كردم بار اول در هتل پيروزي اصفهان كه هتلي مجلل و شيك و به روز بود ماندم و دفعه بعد به هتل سنتي اصفهان كه به سك قديم ساخته و تزئين شده بود رفتم هر با كه به اين شهر رفتم محال بود به بازديد از سي و سه پل و پل خواجو ميدان امام عالي قاپو چهلستون نروم ولي هرگز نتوانستم براي بازديد از منارجنبان و آتشگاه و باغ پرندگان و گلها بروم.


برچسب: هتل سنتي اصفهان، هتل پيروزي اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۴:۱۱ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اصفهان و شهر كاشان

از هر كس بپرسي بهترين فصل براي رفتن به كاشان چه فصلي است بي شك مي گويد فصل گلاب گيري شهر كاشان در اين زمان بسيار زيباست اكثر مردماني كه به اين شهر مي آيند  به آرامگاه شاعر معاصر سهراب سپهري نيز سري ميزنند و به ديدن شهر زير زميني نوش آباد و تپه سيلك و باغ و حمام فين مي روند از نظر من بهترين مكان براي ماندن خانه منوچهري مي باشد واقعا زيبا و بكر است. مگر مي شود به استان اصفهان رفت و به شهر اصفهان شهر چهلستون و عالي قاپو و ميدان امام و سي وسه پل و پل خواجو و... نرفت شهري كه هر زماني من به آنجا مي روم در هتل سفير اتاقي مي گيرم و چند روزي در آنجا مي مانم.


برچسب: خانه منوچهري، هتل سفير،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۴:۰۰ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اصفهان

هر بار كه براي جلسه كاري به اصفهان مي رفتم در هتل كوثر اصفهان اتاقي مي گرفتم همه چيزش بيست بود غذاها و محيط اش و... همه و همه اين بار كه با خانواده رفته بودم باز در هتل كوثر اتاق گرفتم و بعد به گشتن و بازديد از بناهاي تاريخي اش سي و سه پل و پل خواجو و...و باغ پرندگان و باغ گلها كه در فصل بهار بسيار ديدني بود رفتيم ولي هنوز برايم سوال است كه در بناي منارجنبان با تكان دادن يك مناره آن يكي هم تكان مي خورد يا در عالي قاپو و ميدان امام اين همه خلاقيت خرج شده است.


برچسب: هتل كوثر اصفهان، هتل كوثر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۳:۵۰ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اصفهان

اگر از نزديك نمي ديدم هرگز باورم نمي شد آخر مگر مي شود اين همه خلاقيت در طراحي و ساخت اين بناهاي زيبا به كار رفته باشد هر يك داري ويژگي خاص خود بودند پل خواجو سي و سه پل و چهلستون كه به خاطر انعكاس در آب نامش را اين نهاده بودند فرست زيادي نداشتم كه همه بناها را ببينم به همين خاطر به تهران بازگشتم و در اولين فرصت دوباره به اصفهان بازگشتم بار اولي كه رفته بودم در هتل آسمان اصفهان مانده بودم از حق نگذريم همه چيزش عالي بود ولي از آنجا كه من آدم تنوع طلبي هستم اين بار تصميم گرفتم به هتل عالي قاپو بروم كه از شانس خوب من آنجا نيز زيبا بود در اين سفر به تماشاي عالي قاپو ميدان امام و مسجد جامع و منارجنبان رفتم كه همين سفر مسير زندگيم را تغيير داد.


برچسب: هتل عالي قاپو، هتل آسمان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۳:۳۹ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اصفهان

در دامنه كوه و به سبك خانه هاي ماسوله ياخته شده بود داري كرسي و محيط بازي براي كودكان واقعا هتل ويونا طراحي زيبايي داشت در روستايي به نام ابيانه كه به دليل كوچك بودن مردمانش انبارهاي خود را در دل كوه كنده بودند حيف كه وقت نداشتيم و بايد براي بازديد از هتل جهانگردي اصفهان به اين شهر تاريخي و پر از بناهاي تاريخي مي رفتيم بناهايي كه نمي دانم از كدام يك برايتان بگويم از منارجنبان يا آتشگاه و يا مسجد جامعش خال ميدان امام و چهلستون و .... به كنار واقعا نصف جهان است اصفهان و چه هتل هاي با شكوهي داشت مخصوصا هتلي كه ما براي بازديد از آن به آنجا رفته بوديم.


برچسب: هتل جهانگردي اصفهان، هتل ويونا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۳:۲۸ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اصفهان و شهر خوانسار

اين بار تصميم گرفته بوديم كه در فصل زمستان به خوانسار برويم شهري در دامنه هاي زاگرس براي چند روزي در اين شهر كه بودم به هتل سراي پدري خوانسار رفتيم از داخل هتل كوه كاملا مشخص بود گويي لباسي سپيد به تن كرده. مگر مي شود به استان اصفهان بروي و براي ديدن سي و سه پل و پل خواجو و عالي قاپو و ميدان امام نروي به همين خاطر به اصفهان رفتيم و براي چند روز نيز در هتل شيخ بهايي اصفهان مانديم واقعا هتل زيبايي بود.


برچسب: هتل شيخ بهايي، هتل سراي پدري خوانسار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۳:۱۵ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر نياسر و شهر خوانسار

هر يك از فاميل براي مسافرت مي خواست به استان اصفهان برود از رضا سوال مشورت مي گرفت تمام نقاط اين استان رفته بود. به همين خاطر پيش او رفتم تا در مورد خوانسار و نياسر از او سوال بپرسم. مي گفت فصل بهار بهترين فصل براي رفتن به نياسر مي باشد چون مراسم گلاب گيري انجام مي شود.از بنا ها تاريخي همچون باغ تالار و عمارت كوشك حمام و آسياب آبي و آتشكده و غار ريس هم مي توانيد ديدن كند براي ماندن هم هتل سبز نياسر جاي مناسبي مي باشد.شهر خوانسار داراي دشت لاله هاي واژگون و همان طور از معنايش مي توان فهميد پر از چشمه البته در زمستان هم اين شهر زيباست در اين شهر به هتل زاگرس خوانسار كه در دامنه هاي زاگرس قرار دارد برويد. حال من مانده ام به كدام يك از اين دو شهر بروم.   


برچسب: هتل زاگرس خوانسار، هتل سبز نياسر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۲:۳۱ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اصفهان

وقتي فهميدم در اصفهان خياباني به نام كشورم هست به آنجا رفتم در حال قدم زدن در آن خيابان بودم كه چشمانم به هتل صفوي خورد چه زيبا بود جايي مناسب براي ماندن اما من دمبال جايي مي گشتم كه نزديك بيمارستان بهشتي باشد به همين خاطر به هتل اصفهان اصفهان رفتم بعد از آنكه مداوا شدم تصميم گرفتم چند روزي در اين شهر تاريخي بمانم چه شهر زيبايي بود پر از بناهاي ديدني اگر بخواهم نام ببرم مي توان به پل هاي با شكوه همچون سي و سه پل و پل خواجو بناي ديدني چهل ستون عالي قاپو و ميدان امام و منارجنبانش اشاره كرد چه شهر با شكوهي بود ولي من بايد به وطنم فلسطين باز مي گشتم.


برچسب: هتل صفوي، هتل اصفهان اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۲:۱۸ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اصفهان

اولين بار بود كه با تور به شهر اصفهان آمده بودم تعداد مان زياد نبود ولي هتل طلوع خورشيد به اندازه ما اتاق خالي نداشت بنابر اين دو گروه شديم گروهي در اين هتل و گروهي در هتل ملك اصفهان ساكن شديم هر دو گروه از هتل هايي كه برايمان گرفته بودند راضي بوديم بعد از گرفتن هتل و مستقر شدن ما را براي بازديد از مسجد جامع و ميدان امام و عالي قاپو و چهل ستون بردند در روزهاي بعد نيز ما را به سي و سه پل و پل خواجو و باغ پرندگان و باغ گلها بردند در روز آخر نيز به آتشگاه و منارجنبان رفتيم تجربه جالبي بود و به من بسيار خوش گذشت.


برچسب: هتل طلوع خورشيد، هتل ملك اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۲:۰۷ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اصفهان

چند ماهي بود كه در نطنز مشغول كار بوديم و ديگر خسته شده بوديم با دوستان تصميم گرفتيم به ابيانه برويم روستايي در ۴۰ كيلومتري شمال غربي شهرستان نطنز، در دامنه كوه كركس قرار داشت هوايي معتدل روستايي كه خانه هاي گلي داشت و به دليل فضاي كوچك روستا مردمان آنجا انبارهاي خود را در دل كوه ساخته بودند غارهايي كه از بيرون تنها در كوچكشان نمايان بود مسجد حاجتگاه كه هر يك از اهالي حاجتي داشت براي براورده شدن به آنجا مي رفت ما مي خواستيم چن روزي در آنجا بمانيم به همين خاطر براي رزرو هتل ابيانه اقدام كرديم كه از شانس بد ما هتل ابيانه براي سه روز اتاق خالي نداشت و مسافرت ما چند روزي به تاخير افتاد.


برچسب: هتل ابيانه، رزرو هتل ابيانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۱:۵۷ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اصفهان

معلم تاريخمان مي گفت اگر مي خواهيد ركورد گينس در گشتن دور دنيا را بزنيد به اصفهان برويد شما نصف جهان را در يك روز خواهيد گشت در آنجا آثاري همچو عالي قاپو و چهل ستون و ميدان امام با بازار سنتي زيبا و از همه جالب تر منارجنبان  كه با تكان دادن يكي از مناره ها ديگري تكان مي خورد بنا هاي ديگري نيز مانند سي و سه پل و پل خواجو در آنجا هست براي اقامت نيز به هتل   پارتيكان و يا هتل پارت اصفهان برويد دو هتل شيك كه واقعا پذيرايي بي نظيري دارند از نظر من مكان هايي مناسب براي ماندن هستند.


برچسب: هتل پارتيكان، هتل پارت اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۱:۴۴ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اصفهان

مادربزرگم زياد اهل پياده روي نبود از ماشين نيز بيزار بود براي همين ما مجبور شديم دو روز را در هتل ستاره اصفهان كه نزديك ميدان امام عالي قاپو و چهلستون است بگذرانيم تا مادربزرگم هم بتواند با ما براي ديدن اين بناهاي تاريخي بيايد براي سه روز ديگري كه در اصفهان بوديم را در هتل سوئيت اصفهان كه در حاشيه زاينده رود بود و هم به پل خواجو و هم سي و سه پل و باغ پرندگان كمي نزديك بود مانديم ولي او براي ديدن منارجنبان و آتشگاه مجبور شد سوار ماشين شود و با ما به ديدن اين بناهاي زيبا بيايد.


برچسب: هتل ستاره اصفهان، هتل سوئيت اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۱:۳۱ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اصفهان و شهر گلپايگان

فكر كنم بار سوم بود كه به گلپايگان مي رفتم هر بار كه به آنجا سفر مي كردم شب را در هتل جهانگردي گلپايگان مي گذراندم و فرداي آن روز به تماشاي بازار سنتي چهار سوق  مسجد جامع درياچه سد گلپايگان و كبوتر خانه اين شهر مي رفتم. مگر مي شود به استان اصفهان رفت و به سي و سه پل و چهل ستون ميدان امام و آتشگاه و عمارت هشت بهشت نرفت به همين خاطر به شهر اصفهان رفتم و در هتل سپاهان اصفهان اتاقي گرفتم و بعد به پل خواجو  و باغ گل ها رفتم .


برچسب: هتل جهانگردي گلپايگان، هتل سپاهان اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۱:۱۴ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اصفهان و شهر گلپايگان

بار اولي بود كه به گوگد سفر مي كردم از رضا زياد تعريف اش را شنيده بودم او مي گفت ارگ گوگد گلپايگان دومين بناي خشت و گلي ايران مي باشد كه از زمان ساخت آن چهار قرن مي گذرد بهترين هتل براي اقامت مي باشد و واقعا هم همين طور بود ارگ در جاده ابريشم قرار داشت به محض اين كه به گوگد رسيدم رفتم و در اين هتل اتاقي گرفتم و بعد شروع به گشت و گزار در گلپايگان كردم به مسجد جامع، بازار سنتي كه داشت رفتم بعد از گوگد به اصفهان نصف جهان شهري كه فيروزه كاري هايش بي نظير است شهر زاينده رود و سي و سه پل  و چهل ستون  و خواجو و... رفتم و در هتل صباي اصفهان اتاقي گرفتم. 


برچسب: هتل صباي اصفهان، ارگ گوگد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۱:۰۳ توسط:گردشگري موضوع: