معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران .

معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اصفهان و شهر كاشان

دمبال جايي مي گشت كه از پنجره اش زاينده رود را ببيند به همين خاطر به هتل چهل پنجره رفت. همه چيز نمايان بود تازه آب  را در زاينده رود رها كرده بودند و سي و سه پل و پل خواجو زيبايشان دو چندان شده بود گويي آنها نيز تشنه بودند فوارها به راه افتاده بودند و مردم سوار بر قايق هاي پدالي در زاينده رود لذت مي بردند .به آتشگاه و منارجنبان و باغ پرندگان نيز سري زد اما دلش تاب نياورد و نتوانست بيشتر از چهار روز آنجا بماند مي خواست هر چه سريعتر به شهر گلاب، كاشان برود از دوستانش تعريف خانه نقلي كاشان را كه چندان هم نقلي نبود و تنها به دليل نام صاحب آنجا نام نقلي را رويش گذاشته بودند را زياد شنيده بود خانه اي براي دوران قاجاري چند روزي كه در آنجا بود به قمصر و حمام فين كاشان خانه هاي گلي نيز رفت .


برچسب: هتل چهل پنجره، خانه نقلي كاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۰:۵۳ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر داران و شهر نائين

اولش نمي دانستم كه چرا براي ماه عسل اين دو شهر را انتخاب كرده است نائين كجا داران كجا دو شهر كه در قرينه يكديگر در استان اصفهان قرار داشتند و كاملا متفاوت از هم هر چه پرسيدم هيچ نگفت. اول به شهر داران رفتيم و در هتل جهانگردي داران مستقر شديم از اينكه اين هتل را براي اقامت انتخاب كرده بود واقعا راضي بودم چند روزي كه در داران بوديم به سرچشمه افوس و آبشار سياهدره رفتيم گويي در گوشه اي از بهشت بوديم پارك شقايق كه در اين شهر بود درياچه مصنوعي براي قايق راني داشت آرامگاه ابوسليمان نيز در اين شهر بود بعد از چند روز كه در داران بوديم به سمت نائين حركت كرديم  شهري كه فرش ها و عباي محمديه اش شهرت جهاني داشت شبي را در دشت كوير گذرانديم و فرداي آن روز به هتل جهانگردي نائين رفتيم چه نماي زيبايي داشت حال فهميدم چرا اين دو را انتخاب كرد.


برچسب: هتل جهانگردي نائين، هتل جهانگردي داران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۰:۴۱ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر كاشان

الله اكبر گويي در مكه قدم مي زني هر جاي مه پا مينهي بوي مكه مي دهد با شايد بايد گفت مكه بوي كاشان مي دهد بوي گلاب ناب قمصر كاشان را مي دهد در هر يك از هتل هاي كاشان كه مي روي بوي گلاب مي آيد همه جا انگار تبرك شده است با اين گلاب ناب. هر نقطه از اين شهر گلي رويده است آن هم گل محمدي انگار مردم اين شهر جز اين گل گلي ديگر نمي شناسند. براي رزرو هتل كاشان به آنجا رفتم چه گلارايي شده بود .برايم جالب بود كه تنها با گل محمدي مي شود اين همه زيبايي خلق كرد عطر گل در فضاي هتل پيچيده بود و تصاويري از امير كبير و حمام فين كاشان جلوه دو چندان به آن مكان داده بود.


برچسب: هتل هاي كاشان، رزرو هتل كاشان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۰:۲۸ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اصفهان

اولين بارم نبود كه به اصفهان رفته بودم مثل هميشه زيبا بود فواره هاي ميدان امام بازارچه اش آن مس گران كه آدم را به هزاران سال قبل مي بردند آن ساعتي كه با تابش نور خورشيد زمان را به تو مي داد در كنار حوزه جلوه ي عجيبي به ميدان امام داده بود. هر بار كه اين صحنه ها را مي ديدم چشمانم چهارتا مي شد. آخر مي شود مگر اين همه زيبايي در يك جا جمع شود تمام طول روز را محو تماشاي بناهاي اين شهر تاريخي همچون سي و سه پل و پل خواجو و منارجنبان بودم ديگر شب شده بود و من براي رزرو هتل اصفهان  به آنجا رفتم از شانس خوب من اتاق خالي داشتند. برايم جاي تعجب داشت كه در اين موقع از سال اتاق خالي دارند چون قيمت هتل اصفهان بسيار مناسب بود.


برچسب: رزرو هتل اصفهان، قيمت هتل اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۰:۱۹ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي هتل ها و مراكز اقامتي شهر اصفهان

چند روزي است كه به فكر سفر افتاده ام آخرين باري كه در ايران سفر كردم به سال هاي پيش بر ميگردد آن زمان تازه دانشجو بودم و از طريق دانشگاه براي اردوي به شهر اصفهان دعوت شدم، از طريق اتوبوس ما را به اصفهان رساندند يادم هست در يكي از زيبا ترين هتل هاي اصفهان شب اول را گذرانديم. صبح هم براي بازديد از نقش جهان و چهار باغ حركت كرديم كه البته بناي سي وسه پل با نماي زيباي زاينده رود بسيار ديدني بود حالا البته بگذريم الان ماندم كه هفته آينده هتل اصفهان پيدا مي توانم بكنم يا خير حالا پرواز و ساير مسائل بماند.


برچسب: هتل هاي اصفهان، هتل اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۴ساعت: ۰۶:۰۰:۰۸ توسط:گردشگري موضوع: